یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sun 5 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
بنادر و سواحل سه شنبه ۱۸ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۹:۵۰:۰۷

با حضور مدیران ارشد حمل و نقل؛
ترمینال مسافری بندر شهید کلانتری چابهار افتتاح ‌‌می‌شود

باشگاه خبری فراساحل: ترمینال مسافری بندر شهید کلانتری چابهار روز چهارشنبه هفته جاری با حضور محمد سعید نژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح ‌‌می‌شود. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مانا، کشتی مسافری که زین پس در خط مسافری بندر سلاله-بندرچابهار تردد خواهد کرد متعلق به شرکت عمانی NFC است که علاوه بر حمل مسافر قابلیت حمل بار و خودرو را نیز داراست.  پروژه ترمینال مسافری بندر شهید کلانتری قرار بود سال گذشته راه اندازی شود اما به دلایل آب و هوایی و آغاز فصل بادهای موسمی به تعویق افتاده بود با این حال هم اکنون این ترمینال با امکانات مناسب استاندارد آماده خدمت رسانی به مسافران است و روز چهارشنبه هفته جاری با حضور محمد سعید نژاد مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی افتتاح ‌‌می‌شود.

بر اساس این گزارش، کشتی مسافری عمانی پیش از این دو سفر آزمایشی به چابهار انجام داده و هم اکنون آماده است تا از روز چهارشنبه نخستین سفر رسمی خود را صورت دهد. با توجه به قرابت‌‌های نژادی-فرهنگی-دینی عمانی‌‌ها و مردم سیستان و بلوچستان تقاضا برای سفر از این طریق به ایران بسیار زیاد است. عمانی‌‌ها مشتاق هستند برای زیارت بقاع متبرکه در مشهد و قم با انتقال خودروهای شخصی شان به صورت زمینی و از راه چابهار وارد کشور شوند. خدمات مسافرت دریایی از عمان به چابهار فعلا محدود به یکبار در هفته است اما بزودی تعداد این تردد‌‌ها بیشتر خواهد شد. پاکستانی‌‌ها نیز با توجه به کمبود امنیت در مسیرهای زمینی تقاضای زیادی را برای ایجاد خط مسافری دریایی کراچی- چابهار دارند که امیدواریم با طی شدن روال فنی و قانونی آن بزودی شاهد برقرار شدن این خط نیز باشیم.



  کد خبر : 2734
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :